miercuri, 6 aprilie 2011

Pui chinezesc cu legume

Hai c-am dat-o pe orientale! Mai ales ca Mihaela e fan si ea, zic "Vox Populi, Vox Dei". Ahh, si sa nu uitam de valoarea calorica a orezului. Nu ma pot abtine!!! Trebuie sa gatim ceva care incalca regulile, asta e!

Ingrediente (2-3 portii):

- 350-400g carne de pui (pulpe, piept, ce vreti voi)
- 2 morcovi
- 1 ardei gras mare
- 2  tulpini de telina
- 2 cepe mari
- 150g orez
- piper, sos de soia, sos de stridii, chilli pudra
- 1/2 lingurita de amidon

Se taie carnea si legumele bucati (morcovul se taie fasii subtiri):


 Se caleste carnea in putin ulei/ unt si dupa ce s-a rumenit se scoate si in acelasi sos se pun legumele. Se adauga putina apa, condimentele si sosurile. Mare grija la sare, nu mai e nevoie de ea, sosul de soia e destul de sarat. Se adauga si o jumatate de ligurita de amidon ca sa lege sosul. Dupa ce se calesc si legumele se pune carnea peste ele inapoi in wok si se mai fierbe un pic.


Separat se fierbe orezul, va recomand orez la pungute gaurite :P care se fierbe in aceleasi pungute :) si nu se lipesc deloc boabele intre ele. Cand e fiert orezul, se adauga peste carne si legume si se mai da un clocot. Apoi, e gata! Rapid, usor si complet nedureros!!!!

Voila!


Pofta buna!!!!

3 comentarii:

  1. Felicitari pentru blog si pentru abilitatile culinare! O sa ma inspir si eu din retele tale ca timp am de cand stau cu bebe acasa :)Bravo!

    RăspundețiȘtergere
  2. Hei, bine ai venit pe blog:)! Invata-l si pe bebe sa gateasca:) si cand n-o sa mai ai timp, sa faca el :))))

    RăspundețiȘtergere
  3. Ana, apreciez gandurile fata de preferintele mele orientale :D Reteta asta pare asa simpla ca mai am putin si cred ca se face singura...sigur o incerc si eu cat de curand! Miam!

    RăspundețiȘtergere