joi, 17 martie 2011

Penne cu ciuperci si kaiser

Aseara am pacatuit si am facut paste- betie de carbohidrati. Dar au fost asa de bune ca a meritat:). Mai jos, reteta pentru doua portii:

Ingrediente:
- 4 felii serioase de kaiser
- 3-4 ciuperci proaspete
- 2 rosii proaspete
- cativa catei de usturoi
- cateva frunze de busuioc
- sos de rosii (preferabil cu pulpa)
- parmezan


Se taie kaiser-ul cubulete/ bastonase, ciupercile felii, rosiile se decojesc (se scufunda 20-30 de secunde in apa clocotita) si se taie cubulete, usturoiul se crapa cu latul lamei cutitului (ca sa se elibereze aroma) si se taie nu prea marunt.
Se pune o lingura de unt intr-o tigaie, se caleste bine kaiser-ul, apoi se arunca usturoiul si cubuletele de rosii. Dupa cateva minute se pun ciupercile si se sareaza ca sa-si lase apa.

 Dupa ce ciupercile se moaie, se adauga sosul de rosii (cam cat sos vreti sa iasa) si se da in cateva clocote. Se pun frunze rupte de busuioc si se condimenteaza dupa gust (eu recomand ceva mai mult piper :P)



Intre timp se fierb pastele (dupa indicatiile de pe pachet)-mie imi plac foarte mult pastele scurte, mai ales pennele- se scurg (nu se clatesc) si se pun peste sos. Am aflat de la un "italiano vero" ca e blasfemie sa pui pastele in farfurie si sosul deasupra. Trebuie neaparat amestecate in oala. Perfect!!! Asa am si facut. Dupa care se pun pastele in farfurie, se presara cu parmezan ras si...

ENJOY!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu