duminică, 19 iunie 2011

Fast food sicilian- nu o luati ca atare :)

Ca sa intram in totalitate atmosfera siciliana, a trebuit sa gustam si din patiseria locala, care ne-a oferit ce avea ea mai bun. Si asa ne-am abonat la arancini (mie mi-au placut cel mai mult cele cu ragu). Explicatie: un cocolos de orez umplut cu carne in sos rosu. Cocolosul dat prin pesmet si bagat in ulei in incins cateva minute:



Astea au fost cel mai frecvent consumate, dupa care urmeaza placintele cu spanac si mozzarella si cele cu prosciutto si mozzarella. Au mai intrat pe lista si arancinele cu mozzarella.


Dupa asa bombe calorice, am avut nevoie de un desert special: tarta cu fragi si cassatella:


Si cu asta am incheiat saga siciliana. Nu stiu daca este o poveste cu "to be continued", eu asa mi-as dori, insa sunt atatea locuri demne de food experience, incat nu stiu cat de repede ii vine din nou randul Cataniei.

Concluzia: O EXPERIENTA CULINARA DE EXCEPTIE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu