duminică, 20 noiembrie 2011

Tocanita de pui cu rosii

Mi s-a facut dor de tocanita de pui cu rosii pe care mi-o facea mamaie si, intr-o zi oribila ca cea de azi, m-am bagat in bucatarie la o gateala traditionala. Am dezosat niste pulpe de pui (crescut de mamaie, din fericire) si le-am lasat un pic pana am mai tocat si niste legume pentru ciorba (dar asta intr-o postare viitoare).


Ingrediente:
- 600g carne de pui (orice aveti, de preferabil ceva ce se poate portiona bucati mai mici)
- 300ml suc de rosii
- jumatate de ardei gras
- o ceapa mare
- sare, piper
- 2-3 catei de usturoi
- ulei

Se curata ceapa si se toaca marunt:


Se pune uleiul la incins, se pune ceapa la calit si se adauga si ardeiul gras taiat cubulete:


Cand s-au inmuiat legumele, se adauga bucatile de pui:


Dupa ce s-au intors pe toate partile si s-au prajit o idee, se adauga sosul de rosii dizolvat in apa:


Se lasa la fiert pana scade o parte din apa, moment in care se adauga usturoiul tocat, sare si piper si se mai fierbe pana scade (s-a evaporat toata apa).


Uite atat de simplu e!!!

E perfect cu piure de cartofi sau cu mamaliguta:


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu