duminică, 15 mai 2011

Fondue de branza

Cum va spuneam, planuisem un fondue de branza pentru week-end-ul acesta; planul a fost indeaproape urmat. Am pus si un pic de nota personala, nu ne-am putut abtine de la a nu respecta reteta clasica:).

Ingrediente (4 portii):
- 50 ml vin alb
- 2-3 catei de usturoi
- 100g emmentaler
- 150g branza gruyere
- 50g branza Roquefort (sau orice alta branza cu mucegai)- optional

Am ras cele 3 feluri de branza:



Am pus in vasul de fondue vinul si cateii de usturoi taiati marunt:

Cand a inceput sa fiarba vinul, am pus branza rasa si am amestecat pana s-a topit:


Separat am prajit niste felii de paine in prajitor si le-am taiat cubulete.

POFTA BUNA!


P.S. Daca nu aveti un vas de fondue (cele mai ieftine sunt intre 50 si 100 de lei si puteti sa le folositi si pt fondue de ciocolata, deci investitia merita;)), se poate folosi un vas de portelan rezistent la flacara si pus la foc foarte mic.

Un comentariu:

  1. Uuuuuu...bun asa! :) Incearca o data si Raclettes. Este absolut genial ca fel de mancare, poate chiar mai bun decat fondue. Si daca iti trebuie aparat, imi spui :P
    Mi-era dor de niste retete noi, asa ca m-am bagat iar prin posturi mai vechi pe care le-am ratat intre timp. Imi place ca nu gatesti acelasi lucru de mai multe ori...ori daca o faci, sigur nu te dai de gol :P
    Puuup!

    RăspundețiȘtergere