marți, 3 mai 2011

Cartofi noi cu marar

Bucurie mare! Intr-unul din periplurile mele la piata am gasit cartofi noi. Erau prezentati ca fiind romanesti, insa tare ma-ndoiesc. Oricum, nu prea mai are importanta, atata timp cat si produsele romanesti din piata sunt la fel de artificiale ca si cele importate. Lasand asta la o parte, am cumparat cativa cartofi noi, punandu-le gand rau- MARAR SCRIE PE VOI!

Ingrediente:
- 4-500g cartofi noi
- 4-5 linguri de ulei
- jumatate de legatura de marar
- sare, piper, apa

Am spalat cartofii si i-am curatat cu buretele de sarma :). Nu mult, coaja este oricum foarte subtire. Am incins uleiul intr-o cratita si am pus cartofii- cei mici intregi si cei mai maricei tatiati in 2 sau 4 felii:

Trebuie amestecat des, caci se lipesc foarte usor. Dupa ce s-au muiat un pic, se pun cam 100 ml de apa si se acopera cu capac sa se inabuse bine:

Cand cartofii sunt aproape gata se ia capacul, ca sa se evapore apa, se condimenteaza, se opreste focul si se pune mararul:

E o garnitura perfecta si mie imi aduce aminte de copilarie, cand bunica imi punea cartofii noi intr-o galeata cu apa si ma lasa sa joc curatandu-i (hmmm, cred ca de atunci mi se trage atractia pentru gatit...)

POFTA BUNA!

Un comentariu: