luni, 21 martie 2011

Rulada cu ciuperci si cabanos

Sunt mandra de reteta asta. Nu de alta, dar e creatie proprie!!! Nu m-am inspirat de niciunde, mi-a venit o idee, asa, ca si marilor bucatari ai lumii :)) si am pus-o in practica. Riscul a fost ca era felul principal din masa festiva (m-am tot laudat cu masa data de ziua tatei, ei bine, tot despre evenimentul asta e vorba) si daca nu iesea...ce sa zic...cam lasam invitatii nesatisfacuti. Si, tinand cont  ca o faceam prima oara, cam toti ai casei au avut emotii. Numai ca...SURPRIZA!!! Tare bun a iesit! Asa ca, primul pas spre un chef adevarat (si anume inventarea unei retete) a fost facut! De-aici incolo...sky is the limit :))

Ingrediente:
- pulpa de porc
- ciuperci
- cabanos
- patrunjel
- unt pentru calit
- ulei pt tava

Am desfasurat o bucata de pulpa (de fapt 3, ca era multa lume:P) si am calit cipercile in unt (am pus si sare), dupa care am adaugat patrunjel:

Amestecul asta si un cabanos au fost asezate artistic ;) pe pulpa desfasurata si condimentata cu sare si piper:



Am rulat toata treaba asta si am legat-o bine cu sfoara, dupa care am asezat "the babies" legati fedeles in tava unsa cu unt. Am adaugat si un pahar cu apa, asa, ca sa nu se usuce:


Le-am bagat la cuptor vreo ora jumatate. Din cand in cand am mai uns ruladele cu sucul din tava, sa nu se arda.
Intre timp, am curatat niste cartofi, ceapa, radacina de telina, pastarnac, morcovi, rosii si ardei gras pe care le-am taiat si aruncat intr-o tava generoasa, le-am pus un pahar cu apa, sare, piper si cateva bucatele de unt  deasupra si le-am introdus si pe dansele la cuptor. La sfarsit (dupa vreo ora) aratau asa:


Si acum emotiile cele mai mari, la prezentare si consumare. Din fericire lumea a mancat si a plecat acasa fara efecte adverse. Pfui! mai fac :)



Hai pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu