joi, 16 iunie 2011

Semipreparate in Catania

Poate n-am inceput foarte bine, insa o sa va placa ce urmeaza. De prima data cand am fost in Catania, ne-a ramas gandul la niste ghidusii pe care le-am vazut in piata si pe care nu le-am putut gati in prima vizita- doar pentru ca fitele ne-au obligat sa stam la hotel. Ne-am lecuit de atunci- aparthotel scrie pe noi oriunde ne-am duce si s-o putea :). Ca sa revenim, era vorba de niste chiftele/ frigarui date prin pesmet, pe care urma sa le prajesti in tigaia proprie. Cam atat stiam despre ele si de data asta am tabarat ca ulii si am luat din toate. Moment in care am aflat si ce erau si cum se numeau :). Am onoarea sa va prezint mai jos: INVOLTINI!!! (adica niste rulade :)).


  • involtini di pollo al forno= rulade mici cu pui si mozzarella
  • involtini di melanzane= rulade cu vinete si mozzarella
  • involtini di zucchine- rulade cu dovlecei si mozzarella
  • mozzarella con prosciutto
  • involtini di pollo= rulade cu pui si ceapa verde
Toate erau date prin pesmet si vedeti si voi cat de bine aratau.


  • cipolate= ceapa verde invelita in bacon
 
  • porumbei (stiu, eu nu prea am fost de acord :P)
Bun. Pregatite fiind pentru procesul termic, le-am aruncat in tigaia cu ulei incins si intre timp am copt si niste ardei (caci am gasit in piata vinete si ceapa coapte) si am incropit o mega salata.


Dupa ce au fost gata ardeii si vinetele si ceapa curatate, le-am taiat pe toate cubulete, le-am asezonat cu ulei, sare si zeama de lamaie+ niste patrunjel si gata salata:

Acestea fiind zise, involtini prajite si salata sa fie!!!


3 comentarii:

  1. Involtini , mai degraba sunt niste rulade sub diverse forme ....si invelisuri....pot fi sarmale cu diverse umpluturi , la fel de bine cum pot fi rulade invelite in felii de sunca cruda sau presata , felii de carne , preparate in moduri diverse , in functie de regiune.
    Catania face parte din regiunile sudice traditionaliste iar bucataria lor se aseamana destul de mult cu a noastra .
    Felicitari pentru blog !

    RăspundețiȘtergere
  2. Petrutza, multumesc pentru vizita si comentariu!

    RăspundețiȘtergere
  3. Te pup si doresc viata lunga blogului tau ! salutari lui Radu , Ana ai Iulian din frumosul oras Florenta!

    RăspundețiȘtergere