marți, 13 septembrie 2011

Vacanta- episodul VI- Bled

Nu stiu daca va mai aduceti aminte, dar in ultimul episod va povesteam cum am ajuns in Slovenia. O tara asa de mica, ca in 2 ore ajungi de la granita de sud la cea de nord. Dar are si Alpi si Mare Mediterana. Si multe autostrazi. Si statiuni frumoase. Si de litoral, si de munte. Noi am stat in Bled, cea mai cunoscuta statiune de munte din Slovenia. Ne-am plimbat cu barca pe lacul Bled pana la insula Bled:



Dupa asa o plimbare, ne-am oprit la o terasa sa ne potolim foamea (apropos, cu destul de putini bani; bine, dupa preturile din Italia, orice ti se pare ieftin):

Supa de rosii

 Supa de ceapa

 Risotto cu ciuperci salbatice
 O pleskavica ca la mama ei


Dupa masa ne-am intors la pensiune pe jos, pe langa lac si ne-am testat nivelul de adrelanina pe un soi de tobogan mecanizat (ma jur  ca nu imi dau seama cum s-ar putea numi). Ideea de baza e ca prinzi ceva viteza in "cartul" care aluneca pe sina pe care puteti s-o vedeti mai jos:


Si ne-am mai plimbat un pic:


Mai pe seara am testat din nou bucataria slovena cu:

Calamari pane:



 Picioare de broasca (gigant, as adauga)


Si coaste de berbecut 



Verdictul: cu tenta mediteraneana si foarte multe influente italiene si sarbesti, bucataria slovena e total pe gustul nostru!!! 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu