marți, 14 iunie 2011

Pizza la mama ei acasa

Sa continuam saga siciliana cu pizza. Ar fi fost chiar culmea sa nu ne bucuram de pizza in Italia. Ce-i drept tocmai eu nu prea m-am bucurat de ea, caci n-am fost atenta cand am citit meniul si mi-am luat o pizza plina de branza! SI ATAT! Erau 3 feluri, nu jucarie, dar ar fi  mers si ceva carnita pe ea :D. Ah, avea si niste rosii cherry...Nu zic ca n-a fost buna, Doamne fereste! Dar data viitoare o sa fiu mai atenta :)


Ceilalti, care au cascat ochii mai bine decat mine s-au ales cu ceva asemanator pizzei mele, dar aveau si ceva fibre :

ciuperci si bacon

si carne de cal

Au fost delicioase!!!! Mai ieftine decat in restaurantele romanesti, mari de ne-mancat (am luat cam 50% la pachet) si intr-o atmosfera autentica!

Acum ca v-am deschis apetitul pentru pizza, puteti sa incercati asta- nu-i la fel de savuros, dar e foarte gustos.

Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu