duminică, 17 iulie 2011

Salata de zucchini si ciuperci

Din pacate pentru dovlecei, ai carei fan infocat eram, am descoperit zucchini, care le-au luat locul in topul preferintelor mele. N-as putea sa zic exact de ce, dar mi se par mai gustosi si mult mai haoisi.
Aseara am facut o salata de zucchini si ciuperci pe gratar, numai buna pentru cele 50 de grade care ne-au topit ieri.



Ingrediente:
- 2 zucchini
- 6 ciuperci
- patrunjel
- otet
- ulei de masline
- sare, piper

Se curata zucchini si ciupercile si se frig pe gratar, stropite cu sare:



Se scot intr-un bol, se lasa sa se racoreasca, se condimenteaza cu sare si piper, se toaca patrunjelul si se arunca peste ele. La final o lingura de ulei si una de otet balsamic. Recomandarea mea este si un mujdei puternic alaturi, daca nu vreti sa-l puneti peste zucchini.



E perfecta atat ca garnitura cat si ca salata usoara pentru cina.

POFTA BUNA!

3 comentarii:

  1. ,,, ca piper folosim un amestec de boabe / negru , rosu , alb si verde . da o aroma deosebita oricarui preparat ,,,

    RăspundețiȘtergere
  2. Vai, esti genial! Asa si este, de unde stiai? Problema este ca nu mai gasim deloc in comert acest amestec, va trebui sa cautam mai cu foc :)

    RăspundețiȘtergere
  3. ,,, eu numai din asta folosesc ,,, aici unde sunt, am deja dozat pe fiecare sortiment sau imi fac eu amestecul si pun boabele care merg cel mai bine pentru un anumit preparat ,,,

    RăspundețiȘtergere