luni, 27 iunie 2011

Tarta cu branza- Aperitiv

V-am mai povestit de transportul de bunatati de la bunici. Si v-am povestit si despre tarta cu branza care a rezultat atnci. Uite ca a venit timpul sa dezvalui si cum am facut-o. Pentru ca nu voiam banalul cheese cake, am comis o tarta sarata.

Ingrediente pentru aluat:
- 250g faina
- 150g unt
- un varf de cutit de sare

Am amestecat toate astea intr-un bol (cu mana):


A rezultat un aluat fraged, pe care l-am intins frumusel in forma de tarta (tot cu mana, nu merge cu sucitorul :P)

Am intepat aluatul cu o furculita, am acoperit totul cu hartie de copt, peste care am pus boabe de orez (merge si cu boabe de fasole uscata) si am bagat la cuptorul preincalzit la 180 grade cam 10-13 minute. Toata treaba asta are scopul de a ne asigura ca aluatul se va coace bine si umplutura nu-l va pastra crud. Poate va intrebati care e smecheria cu orezul/fasolea. Ei bine, greutatea lor impiedica cresterea aluatului si formarea de bule de aer. Smart, ha? Secrete culese de pe la oameni dragi :)

Cat lasam aluatul la cuptor, ne ocupam de umplutura:

Ingrediente pentru umplutura:
- 450g branza proaspata de vaci
- 4 oua
- 2 cepe verzi
- o legatura de marar
- sare, piper

Se toaca marunt ceapa si mararul si se amesteca toate ingredientele pana se obtine o pasta cat de cat omogena:



Se scoate aluatul din cuptor, se inlatura foaia de copt si orezul/ fasolea si se toarna compozita in tarta:

Se introduce totul la cuptor la 160 de grade vreo 50 de minute. Se lasa sa se raceasca si se serveste/ savureaza/ infuleca cu pofta.


POFTA BUNA!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu