joi, 2 iunie 2011

Trattoria siciliana - recidiva totala

Din acceasi odisee siciliana, nu pot sa nu va impartasesc minunatie de tarttoria pe care am gasit-o noi anul trecut in Catania. Evident ca anul asta tot acolo ne-am oprit prima oara. Nu datorita preturilor (suuuper mici!!!), ci a mancarii delicioase si diverse. Asa ca va las in compania urmatoarelor:

Super fish-bar cu antipasti cu tot:


Buuun, sa detaliez antipasti:

Pentru ca nu erau in meniu, ca sa ma dau snoaba si sa va spun denumirea lor italiana :), va spun cu cuvintele mele ce am mancat:
- salata de ton marinat
- salata de somon marinat
- salata de peste spada marinat
- salata de rechin marinat
- salata de ansoa marinata
- salata de ton maruntit cu creveti si rosii cherry
- chiftelute de peste
- mozzarella pane
- caponata (salata de legume la cuptor)
- si un super "sandwitch" (denumire patentata de mine:P) de peste cu peste :)- adica doua fileuri de peste prajite si intre ele o pasta de peste delicioasa

Dupa toata treaba asta, n-am mai comandat decat doua platouri (la 4 persoane) de mix de peste, evident ales din fish bar-ul pe care vi l-am aratat mai sus:


Cam asa s-a petrecut in prima seara. Plus niste vin alb...Si am recidivat si in ultima zi la pranz pentru niste paste si mix de peste. Pastele am omis sa le mai fotografiez :(, eram lihnita de foame si am uitat...

Ce m-a impresionat pe mine a fost simplitatea mancarurilor. Gustul a depasit orice inchipuire pentru cat de simplu se gasteste acolo...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu