duminică, 30 octombrie 2011

Dulceata de dovleac

Ca tot ne dam de ceasu' mortii sa sculptam dovleci si sa ii facem cat mai uratzei, eu m-am gandit ca ar merge la fix o dulceata de dovleac.

Ingrediente:
- 1 kg de dovleac placintar sau turcesc, curatat
- 700g de zahar
- o lamaie
- 7-8 seminte de cardamom
- 100 ml de apa
- cativa fulgi de chilli uscat (asta am improvizat eu, mi s-a parut ca merge. Si a mers)

Se taie dovleacul cubulete si se pune intr-o cratita pe foc cu zaharul, apa, coaja de lamaie rasa si cardamomul:


Se fierb vreo ora si ceva, timp in care se spumuieste si se adauga fulgii de chilli:

Stiti deja testul, puneti o picatura de dulceata pe o farfurie si daca, dupa ce s-a racorit e cleioasa, dulceata e gata.

Se pune in borcane, se inchid bine capacele si, la camara cu ele!

Numai buna cu un platou cu branza maturata.

POFTA BUNA!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu