luni, 22 august 2011

Vacanta- episodul II- Venetia

Dupa Plitvice, am plecat spre locuri  mai insorite si ne-am stabilit cartierul general la Grado, in Italia. Fiind la 130 de km de Venetia, era si pacat sa nu dam o fuga intr-o zi de duminica, plina de turisti de ocazie, ca si noi :).
Am lasat masina in Piazza di Roma si ne-am dat o tura cu vaporetto pana la Murano, unde am vazut o demonstratie de sticlarie (ne-a aratat un nene in 2 timpi si 3 miscari cum face el o vaza...nici n-am apucat sa fac poze):

Inapoi pe uscat (oarecum), mare mi-a fost dezamagirea cand am vazut Puntea Suspinelor plangand printre afise publicitare, si unele de dimensiuni considerabile, nu minciuni:

Vazut-am si Palatul Dogilor, si pe-afara si pe dinauntru:


Apoi ne-a prins ploaia fix in Piazza San Marco:

Lucru care ne-a deprimat total si am dat iama la o terasa de langa Rialto unde am infulecat ceea ce urmeaza:

Ravioli  cu spanac  si sos de rosii

Spaghetti carbonara

Ficat de porc cu ceapa si mamaliga 


Spaghetti cu fructe de mare 

De la Rialto ne-am pierdut pe stradute pana am ajuns inapoi in Piazza di Roma, bucurandu-ne de atmosfera racorita de dupa ploaie si de lipsa de turisti, mai toti speriati de apa chioara care cazuse din nori.  







4 comentarii:

  1. trei feluri 1 ?
    mai bine incercati o salata de pepene galben cu rucola ....delicioasa ....
    un salut calduros la intreaga familie de pe meleaguri toscane !

    RăspundețiȘtergere
  2. De fapt, 4 :), si asta pentru ca am fost 4 oameni la masa...

    RăspundețiȘtergere
  3. hahaha , trebuia sa-mi imaginez ...frumoasa experienta , oricum .

    RăspundețiȘtergere
  4. Cand veti ajunge si pe meleaguri fiorentine ,dati un semn .

    RăspundețiȘtergere