duminică, 5 iunie 2011

Peste spada cu cartofi si sparanghel

Din acceasi piata siciliana (aka piata de peste din Catania) am achizitionat intr-una din zile un file de peste luuung si argintiu (tot spada, dar al naibi de simpatic). Mai luasem niste cartofi si niste sparanghel si le-am facut un plan.
Cartofii i-am taiat cubulete, am uns o tava cu ulei de masline, am pus cartofii si i-am bagat la cuptor condimentati cu sare si piper:

Cand au fost aproape gata am aruncat niste masline verzi fara samburi peste ei si i-am mai lasat 10 minute.

Sparanghelul l-am oparit 10 minute in apa cu sare, l-am scurs si l-am mai calit in ulei de masline cateva minute:


Dupa ce l-am scos pe farfurie am presarat sare de mare si...GATA cu sparanghelul.

Pestele a fost condimentat cu sare si niste seminte de chilli si asezat in tava unsa cu ulei:


A stat 20 de minute la cuptorul incins, dupa care si-a luat locul langa cartofii cu masline:



EXCELENT!!! Pofta buna!

Un comentariu: