joi, 23 iunie 2011

Crema de branza si salata de patrunjel

Week-end-ul trecut am primit un transport de bunataturi bio de la bunici. Printre ele: branza proaspata de vaci, marar, patrunjel...In consecinta m-am apucat sa le dau de cap. Branza am impartit-o si o parte am facut-o crema de branza, alta parte tarta (vine pe blog in curand).

Ingrediente pentru crema de branza:
- 300-400 g de branza proaspata
- 150-200 ml smantana
- o mana de marar
- boia iute
- seminte de chimen
- sare, piper

Am amestecat branza cu smantana si cu condimentele:


Cam asta e tot :). Daca vreti, puteti sa puneti si ceapa taiata foarte marunt, eu am evitat-o din simplul motiv ca urma sa folosesc crema de branza ca masa de pranz la birou si am preferat sa nu le fac colegilor viata grea.

Ca sa completez meniul am facut si o salata de patrunjel cu rosii si suc de lamaie. Adica am tocat marunt o mana de patrunjel, am pus o rosie curatata de coaja si taiata cubulete mici, sare si zeama de la o lamaie si gata.
Crema de branza merge foarte bine pe paine. Daca incercati sa mai reduceti din paine, e ideala pe felii de ardei gras.

 POFTA BUNA!

3 comentarii:

  1. I hate you... mi-ai facut cea mai mare pofta de crema de branza

    RăspundețiȘtergere
  2. suna foarte bine cu boia si chimen... and I LOVE CHIMEN!!! o sa incerc si eu ca de cea cu marar deja m-am plictisit :D

    RăspundețiȘtergere
  3. @Sebi- e asa de simplu ca nu trebuie sa iti faci griji. Just do it :)
    @Claudia- sa imi zici daca ti-a placut :)

    RăspundețiȘtergere