vineri, 19 august 2011

Vacanta- partea I- Plitvice, Croatia

Poate ati aflat deja sau poate v-ati imaginat- AM FOST IN VACANTA!!! Plina de lucruri frumoase si gustoase :). Prima oprire am facut-o in Croatia (dupa un drum de 15 ore din Bucuresti), la parcul national Plitvice (patrimoniu UNESCO). Am petrecut o zi intreaga (a doua dupa ce am ajuns) acolo (cam 6 ore de plimbare, dar nu am simtit oboseala, peisajul ne-a luat piuitul). Nu cred ca e nevoie de cuvinte, va las cu cateva cadre:









Mancarea am incercat-o, de fapt, in prima seara cand am ajuns acolo, inainte de ziua cu plimbarea, ca sa avem energie ;). Am gasit un restaurant autentic, cu vatra in mijlocul lui, unde ne-am delectat cu muzica live si bunatatile de mai jos: miel si vitel la jar si cartofi la cuptor. O NEBUNIE!!!



 A doua zi am luat si o mica gustare cu mac si branza din varietatea de strudele:


Am incheiat escapada din Croatia cu impresia ca Paradisul ar trebui sa fie oarecum asemanator cu Plitvice.

Un comentariu: