duminică, 4 martie 2012

La ceas aniversar- DESERT

Poate nu stiati, dar azi Bucatarissima implineste un an de gateli bune si puse pe blog! Anul a trecut intr-o clipita, iar Bucatarissima si-a schimbat traseul in functie de greutate :) si de timp. Nu stiu daca va mai aduceti aminte, dar, la inceput, era vorba ca discutam si despre carti aici. De citit, eu am citit, dar, din pacate, timpul mi-a lipsit cu desavarsire sa vorbesc despre lecturile mele. Sau ale voastre. Sa vedem ce ne-asteapta anul asta, poate  mai furam cateva minute si pentru o palavrageala beletristica.

Si pentru ca dieta Montignac ne lasa sa savuram si deserturi delicioase, ce moment mai potrivit pentru  ceva dulce, decat o aniversare?

Sa-i dam drumul la sufleu de branza dulce!


Ingrediente:
- o lamaie

- 3 oua intregi+ un galbenus
- 70g de fructoza
- 250g de branza proaspata de vaci
- 100g de smantana
- 50g de iaurt gras
- o lingurita de esenta de vanilie
- ulei de masline pentru uns forma de copt

Se separa albususrile de galbenusuri si albusurile se bat spuma. Galbenusurile se freaca cu fructoza pana compozitia se deschide la culoare. Se adauga branza scursa bine, smantana, iaurtul, coaja de lamaie rasa  si vanilia.


Se amesteca bine si apoi se adauga albusurile batute spuma. Se amesteca usor cu o spatula, cu miscari lente, de jos spre suprafata, ca sa nu se lase albusurile:




Se unge forma de copt; eu am folosit boluri ramekin pe care le-am pus intr-o tava cu apa. Se pune tava la cuptorul preincalzit la 180 de grade.


Se tine 35-40 de minute. Trebuie sa treaca testul scobitorii :)




N.B. Sa nu va speriati ca se umfla si crapa. Cand se racesc revin la o forma normala.

POFTA BUNA!!!

Si LA MULTI ANI!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu